Ideiglenes intramuscularis ligatura implantatio

Egyszeri Kezelés – 2- 3 hetes hatás

Az általunk végzett tartós fonál beültetés egy olyan speciális akupunktúrás eljárás, melynek során általunk kifejlesztett, egyszer használatos, vékony, steril eszközzel, felszívódó, sebészeti fonál beültetése történik a megfelelő akupunktúrás pontokba. A beültetett fonál a szervezetet akár 3 hétig aktivizálja, mindaddig, amíg a pont működése be nem indul, ami vérkeringés fokozódással jár, így a fonál gyorsan fel is szívódik.

A cél a szervezet öngyógyító mechanizmusainak, energetikai egyensúlyának, harmóniájának helyreállítása.

A terápia kialakítása, és a kezelések menete, mindig egyénre szabottak.

A tartós fonál beültetés előnye, hogy a kezelésekre elég 3 hetente járni, folyamatos ingerlése az akupunktúrás pontoknak lerövidíti a kezelés idejét és kevésbé költséges a betegek számára.

A beavatkozásnak nincsenek mellékhatásai, de mivel a bőr alatti kötőszövetbe történik a fonál behelyezése, ami 2 napig érezhető a szövetben, előfordulhatnak kisebb bőr alatti bevérzések, melyek pár nap alatt felszívódnak.

Mind akut, mind krónikus betegségek kezelésében rendkívül hatásos eljárás.

Terápiás felhasználását az alábbi betegségek estén ajánljuk

Fogyókúra

Fokozható a teljes test anyagcseréje, méregtelenítése, csökkenthető az éhségérzet és nyugtatható az idegrendszer

Immunerősítés és méregtelenítés

Allergiás megbetegedések: szénanátha, asztma tüneteinek enyhítése

Bőrbetegségek: pattanásos bőr, ekcémák, visszatérő gombásodás

Idegrendszeri panaszok

Depresszió, álmatlanság, ingerlékenység, krónikus fáradtság, fejfájás, migrén, fülzúgás, trigeminus neuralgia, stressz hatásainak kezelése, pszichés teherbírás javítása (dohányzásról való leszoktatás-.NADA program keretein belül)

Góc

Nőgyógyászati problémák: menstruációs fájdalmak, vérzészavarok, klimax kezelés, meddőség, kismedencei gyulladások, terhesség és szülés utáni problémák

Fül-orr-gégészet: orrmelléküreg pangás, gyakori torokfájás, hangszálgyulladás, fülgyulladások, hallás zavar, fülzúgás

Urológiai panaszok: hólyaggyulladás, inkontinencia

Emésztési zavarok: reflux, gyomorfájdalom, fekélyek, bélgyulladás, hányinger, hányás, émelygés, székrekedés, hasmenés, puffadás.